خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی
دومین همایش مجمع عمومی رزمندگان اسلام شنبه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در دومین همایش مجمع عمومی رزمندگان اسلام استان قم که با حضور جمع کثیری از فرماندهان و چهره های فعال دوران حماسه و ایثار، مسئولان سپاه و بسیج، اعضای حلقه های صالحین بسیج اقشار و اعضای کانون بازنشستگان سپاه استان  در منزل حاج محمد بیطرفان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری به ارائه مطالبی پیرامون اهم مباحث روز پرداخت.

وی گفت: همه ما در حراست از راه و هدف شهیدان و استمرار راه آنان مسئولیم و اگر از این موضوع غفلت کنیم، خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد.

در این همایش که همراه با پرسش و پاسخ و تا پاسی از نیمه شب ادامه یافت، موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای، برجام، حقوق های نجومی، قراردادهای نفتی، دفاع از حرم های اهل بیت(ع)، پایگاه هوایی شهید نوژه همدان و ... مطرح گردید.

همایش مجمع عمومی رزمندگان اسلام، با هدف حفظ انسجام و به هم پیوستن حلقه های صالحین بسیج اقشار استان و بسیج پیشکسوتان سپاه در قالب محافل انس و مودت و نیز به منظور اثرگذاری بیشتر در مباحث فرهنگی و اجتماعی جامعه، به صورت دوره ای با دعوت از شخصیت های کشوری برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها