فرماندار سمنان خبر داد؛

افتتاح 46 پروژه عمرانی و یک پروژه شاخص هفته دولت در سمنان

فرماندار سمنان با اشاره به افتتاح 46 پروژه عمرانی افتتاحی در هفته دولت در شهرستان سمنان گفت: بهره برداری از پروژه گازرسانی به آخرین روستای شهرستان سمنان یعنی دوزهیر از شاخص ترین پروژه های افتتاحی در شهرستان سمنان است.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۶۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدعباس دانایی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات در خصوص 46 پروژه عمرانی افتتاحی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد و 477 میلیون تومان اعتبار اظهار داشت: این پروژه ها مربوط به دستگاه های اجرایی شرکت برق منطقه ای سمنان با یک پروژه، اداره کل راه و ترابری 3 طرح، شرکت آب و فاضلات شهری استان سمنان 5 طرح، دانشگاه سمنان4 طرح، شرکت گاز سمنان یک و نوسازی مدارس هر کدام یک طرح، سازمان جهاد کشاورزی استان سه طرح، دانشگاه پیام نور سمنان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اداره کل مسکن و شهرستازی، اداره کل هواشناسی استان سمنان و اداره کل انتقال خون استان سمنان هر کدام یک طرح، بنیاد مسکن 4 طرح، شهرداری سمنان 7 طرح و شرکت توزیع برق استان سمنان با 12 طرح است.

وی در خصوص مقایسه پروژه های افتتاحی هفته دولت در سال 94 و 95 نیز افزود: در هفته دولت در سال 94 در شهرستان سمنان 56 پروژه و امسال در این هفته 51 پروژه افتتاح خواهد داشت.

فرماندار سمنان میزان تغییر در این دو سال را با کاهش تعداد پروژه های افتتاحی در سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در سال 94 بیش از 327 میلیون ریال اعتبار و در سال 95 بیش از 393 میلیون ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری این تعداد پروژه اختصاص یافته است.

دانایی، یکی از شاخص ترین پروژه های افتتاحی در شهرستان سمنان را بهره برداری از پروژه گازرسانی به آخرین روستای شهرستان سمنان یعنی دوزهیر عنوان کرد و گفت: با برخورداری این روستا از نعمت گاز دیگر هیچ شهر و روستایی در سمنان بی بهره از این نعمت خدادادی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 75 خانوار روستای دوزهیر با 75 انشعاب برای ساکنین این روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که این تعداد قابلیت افزایش را هم دارد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه تمامی طرح ها با اعتبارات دولتی ملی و استانی به بهره برداری خواهند رسید، گفت: در طی سه سال 92 تا 95 رقمی بالغ بر 600 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری طرح ها اختصاص یافته است.

دانایی در ادامه به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید به عنوان رهاورد این دولت در نخستین روز از هفته دولت در پارک سیمرغ سمنان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با بیش از 90 غرفه با حضور فعال 60 دستگاه مختلف دولتی برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار