مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خرم آباد گفت: تفکر انقلابی و تفکر ناب اسلامی را در جامعه ترویج داده و آن را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی پاکدامن ظهر یکشنبه در همایش سالانه ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد استان اظهار داشت: ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد سه ضلع اصلی مساجد به عنوان پایگاه عظیم الهی بوده که رسالت ابلاغ اسلام ناب را به گوش مردم می رسانند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری مسجد قلب تپنده جامعه رو به رشد اسلامی بوده که اگر تضعیف شود دیگر خون به متن جامعه پمپاژ نمی شود، عنوان کرد: خون هایی که از جانب مسجد باید به جامعه پمپاژ شود خون سیاست، فرهنگ، مسائل اجتماعی، مبنای دینی، قرآنی و بصیرتی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خرم آباد یکی از اهداف همایش سالانه ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد استان را بصیرت افزایی دانست و گفت: باید با بصیرت افزایی خود مواظب بوده و هدف دشمن را از راه اندازی خط نفوذ فکری که در کشور ایجاد کرده پیدا کنیم.

حجت الاسلام پاکدامن با تاکید بر اینکه آرمان گرایی باید توام با واقعیت گرایی باشد، افزود: اگر آرمان گرایی مبتنی بر واقعیت نباشد به بیراهه رفته ایم لذا باید واقعیت گرایی و آرمان گرایی با هم تلفیق شوند و ما باید بر اساس اعتقادات و باورهای دینی و واقعیت های جامعه فکر کرده و عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی می تواند نجات بخش ما باشد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت جبهه خدمت گذار مقاومت که از همین نهادهای بسیجی مردمی تشکیل شده است فاطمیونی را تشکیل داده که در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارند و همین فکر انقلابی گری می تواند ما را نجات دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خرم آباد عنوان کرد: روحیه اسلام ستیزی که در فضای مجازی و سایبری در حال نشر دادن است برای این بوده که می خواهند آحاد جامعه را از هم جدا کنند.

حجت الاسلام پاکدامن ایجاد تحولات عظیم در کشور را به خاطر ترویج تفکر انقلابی دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) در صدر این تفکر بوده و مقام معظم رهبری مروج آن است که به درستی این تفکر را تحلیل کرده و آن را در جامعه نشر می دهند.

وی افزود: باید تفکر انقلابی و تفکر ناب اسلامی را در جامعه ترویج داده و آن را به نسل جوان منتقل کنیم.

مهر
ارسال نظرات