گزارش تصویری/

حضور خبرنگاران مرکز شهرستان های استان در اشکذر

معاونت خبرگزاري صداو سيما مركز يزد به همراه خبرنگاران مركز شهرستان هاي استان روز گذشته ميهمان شهرستان اشكذر بودند.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۸۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر، حمیدرضا جعفری معاونت خبرگزاری صداو سیما مرکز یزد به همراه خبرنگاران مرکز شهرستان های بهاباد، اردکان،میبد،خاتم،ابرکوه و تفت در اولین برنامه خود در اشکذر به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

حجت الاسلام طالبیان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا خبرنگار به تبیین رسالت خبرنگاری در جامعه حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: اگر خبرنگار جایگاه خود را به خوبی در فضای جامعه ، افکار عمومی و بین مسئولان پیدا کند قطعا تاثیرگذاری مثبت خود را خواهد گذاشت.

امام جمعه اشکذر از روسای ادارات خواست تا نسبت به خبرنگاران پاسخگو باشندو عملکرد و خدمات ارائه شده خود را در شهرستان بوسیله پل ارتباطی بین مردم و مسئولان که خبرنگاران هستند اطلاع رسانی کنند.

در ادامه این جلسه معاونت خبرگزاری صداو سیما انتشار اقداماتی که در جامعه صورت می‌گیرد را مصداق بالا بردن آگاهی مردم از وضعیت اجتماع برشمرد و افزود: این موضوع در کنار بالا بردن درک جامعه از وضعیت کشور به ارائه راهکارهای موثر توسط مردم منتهی می‌شود و به این طریق افزایش مشارکت‌های مردمی را شاهد خواهیم بود.

جعفری قرار گرفتن این مرکز در بین پنج مرکز برتر کشور را نشان از تلاش و کوشش والای خبرنگاران در سطح استان و شهرستان ها دانست.

دیدار با فرماندار اشکذر از دیگر برنامه های معاونت خبرگزاری صدا و سیما و خبرنگاران مرکز شهرستان ها بود.

محمدعلی شاه حسینی ضمن معرفی شهرستان اشکذر، از قابلیت ها و توانایی های این شهرستان در بخش های مختلف اشاره کرد و از همه اصحاب رسانه خواست تا به دور از هر گونه یکجانبه نگری و با حفظ تمام موازین به رسالت خطیر خود که همانا آگاهی بخشی به جامعه و استیفای حقوق مردم است ادامه دهند.

بازدید از باشگاه اسب سواری چرخاب ، حسینیه بزرگ سفید اشکذر ، آسیاب آبی و مسجد ریگ رضوانشهر از دیگر برنامه های معاونت خبرگزاری صدا و سیما و خبرنگاران مرکز شهرستان ها بود.


ارسال نظرات