فرمانده سپاه ناحیه دلفان:

حضور 250 نفر بسیجی در طرح های هجرت 3 دلفان

فرمانده سپاه ناحیه دلفان از حضور 250 نفر بسیجی در طرح های هجرت 3 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۹۶۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از لرستان؛ سرهنگ محمدی فردر مراسم آغاز طرح هجرت 3 در دلفان افزود : درطرح هجرت 3 که در جهت زیبا سازی و شاداب سازی مدارس ، مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد بیش از 250 نفر از بسیجیان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این اردوها در دوره های 10 روزه و با حضور مربیان سازندگی بسیج و در جهت سازندگی، مهارت آموزی و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان در ایام تعطیلات تابستان اجرا می شود .

فرمانده سپاه ناحیه دلفان خاطر نشان کرد : بیشترین تمرکز ما در مناطق محروم و روستاها است ، چرا که معتقدیم در این مناطق برنامه های فرهنگی ، آموزشی ، هنری ، ورزشی و تربیتی مورد غفلت واقع شده است و آنگونه که شایسته بوده نتوانستیه ایم بستر مناسبی را فراهم کنیم از اینرو اولویت طرح ها را به روستاها و مناطق محروم اختصاص داده ایم .

همچنین رئیس آموزش وپرورش شهرستان در این مراسم اظهار داشت : غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، کمک به دولت در سازندگی کشور، گسترش فرهنگ کار جهادی و اعتماد به نفس دانش آموزان در برنامه های طرح هجرت برنامه ریزی و شکل گرفته است .

کاظمی افزود : طرح هجرت فرصتی را فراهم می نماید تا دانش آموزان علاقمند به یاد گیری حرفه و شغلی برای آینده خود در کنار تحصیل و در زمینه های طراحی ، نقاشی ساختمان ، نجاری و... فعالیت نمایند و از استاد کاران ماهر حاضر در طرح کسب مهارت کنند.

ارسال نظرات