دهکده دفاع مقدس استان میزبان ایستگاه سلامت فتح

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ایستگاه سلامت در دهکده دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: خدمات رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۳۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

سید هوشنگ رحیمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برپایی ایستگاه‌های سلامت و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌ها تاکنون برنامه‌های خوبی اجرا کردیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همراهی و همکاری خوب و سازنده کمیته امداد، بهزیستی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، مرکز بهداشت، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها که همگام با بسیج جامعه پزشکی برای رفع محرومیت‌ها گام برداشتند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شاهد هیچ‌گونه محرومیت در استان نباشیم.

رحیمیان با تأکید بر اینکه بسیج جامعه پزشکی بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود عزم راسخی برای رفع محرومیت‌زدایی در حوزه درمانی و بهداشتی برداشته است، گفت: کاروان‌های بهداشتی درمانی متعددی را به مناطق محروم از جمله سیلاب و کلوار، تنگ تامرادی و ... اعزام کردیم و خدمات رایگان به محرومین این مناطق ارائه شد.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد و عزم راسخ تمام نهادها و سازمان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه کنگره اذعان کرد: به منظور آمادگی برای برگزاری کنگره شهدا و گرامیداشت روز پزشک و خدمات‌دهی به هم استانی‌ها ایستگاه سلامت به مدت یک هفته در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رحیمیان تصریح کرد: این ایستگاه سلامت به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری بسیج دانشجویی سپاه به ویژه دانشگاه پویا و مرکز بهداشت بویراحمد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این ایستگاه سلامت که از امشب برپا می‌شود خدمات بهداشتی فشار خون، قند خون، مشاوره خانواده، تغذیه و بسته‌های سلامت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار