کلنگ‌زنی 60 پروژه عمرانی در بویراحمد همزمان با هفته دولت

فرماندار بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 60 پروژه عمرانی بویراحمد با اعتبار 85 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۵۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و برنامه‌های ویژه این هفته اظهار کرد: سفر هیئت دولت به استان در روزهای گذشته و تقارن آن با هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت است لذا هفته دولت امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: بیش‌از 60 پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان تعریف شده است که تعداد دو پروژه به نمایندگی از آن‌ها افتتاح می‌شوند.

نظری در ادامه با اشاره به برنامه زمان‌بندی مراسم افتتاحیه‌ها گریزی به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان بویراحمد زد و گفت: از برنامه‌های مهم در هفته دولت حضور در محل گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره آن‌ها و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است.

وی از افتتاح و بهره‌برداری 44 پروژه عمرانی، 14 پروژه اقتصادی و دو پروژه کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها اغلب در حوزه راه و آب‌رسانی و بهسازی معابر شهری و روستایی است.

این مسؤول اشتغالزایی ایجاد شده از پروژه‌های قابل افتتاح و در دست اقدام را 118 نفر عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که گام‌های مثبتی در راستای توسعه شهرستان و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده در شهرستان بویراحمد برداریم.

نظری با بیان اینکه دولت توجه جدی به روستاها دارد، عنوان کرد: برنامه یک روزه‌ای با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در بخش‌های لوداب و مارگون برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار بویراحمد گفت: افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون و افتتاح قطعه اول راه روستایی تاکسیسه به مورزرد زیلایی، بازدید از روند اجرایی پروژه عظیم مجتمع آبرسانی لوداب و مجموعه تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت از برنامه‌های شهرستان بویراحمد در هفته دولت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار