خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان از تصویب پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۵ درصد برای بهسازی و احداث مسکن در روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۷۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان غلامحسین خانی در حاشیه بازدید از فاز نخست طرح احداث مجتمع مسکونی 20 واحدی روستای دره باغ، با بیان اینکه در این شهرستان بحث واگذاری زمین و ساخت‌وساز به‌صورت انبوه از محل تسهیلات بهسازی روستایی پیشرفت خوبی داشته است، اظهار داشت: سال گذشته به 180 نفر وام 150 میلیون ریالی احداث مسکن در روستاها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در سال 95 تا 200 میلیون ریال افزایش یافته و مصوب شده است، افزود: این نوید خوبی برای روستائیان است تا با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد بتوانند برای ساخت و ساز و بهسازی واحدهای مسکن روستایی اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به جذب 34 هزار تن قیر رایگان برای روستاهای استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این راستا شاهد اجرای آسفالت معابر 310 روستای استان اصفهان بودیم که در هفته دولت طرح آسفالت در 160 روستای استان به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اردستان موفق به جذب 2 هزار تن قیر رایگان شده که در این راستا 1800متر مربع آسفالت در 16 روستای اردستان اجرا شده است.

خانی با بیان اینکه تا پایان سال 94 تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح‌های "هادی" آنها تهیه شد، خاطرنشان کرد: برای بازنگری طرح‌های هادی 12 روستای اردستان اعتبارات لازم پیش‌بینی شده و توسط بنیاد مسکن طرح بازنگری تهیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 4 طرح عمرانی در روستاهای شهرستان اردستان شامل سنگ فرش، جدول گذاری، زیرسازی و اجرای آسفالت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر 9 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان همچنین در حاشیه بازدید از طرح فاز دوم مسکن مهر زواره با بیان اینکه احداث 28 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: تاکنون 26 هزار و 500 واحد تحویل متقاضیان شده و 1500 واحد مسکن مهر باقی مانده نیز تا پایان مهرماه امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها