جانشین سپاه سروآباد:

جرقه‌های پیروزی انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت

جانشین سپاه سروآباد با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوتی گفت: جرقه های اول پیروزی انقلاب اسلامی از کانون مساجد شکل گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۱۲۹۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ جعفر غفاریان امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد و هفته مساجد که با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان سروآباد در مسجد جامع برگزار شد، از مسجد به عنوان محوری‌ترین پایگاه برای جهاد و مقاومت نام برد و گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی از مساجد و منابر بود.
وی ادامه داد: مسجد به عنوان کانون جوشش روح ظلم‌ستیزی و نماد مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی بود که سرنگونی رژیم طاغوتی را فراهم کرد.
جانشین سپاه سروآباد اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مساجد به عنوان پایگاه بسیج مردمی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب تاثیر بسزایی در حفظ و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
او افزود: در نظام جمهوری اسلامی مساجد به عنوان یک هدف راهبردی محسوب می شوند و بزرگداشت روز جهانی مسجد فرصت مناسبی برای تکریم از خادمان و هیات امنای مساجد برتر است که باید با مشارکت تمامی مسئولان و سایر اقشار مختلف مردم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: مساجد در دین مبین اسلام به عنوان مکانی برای طاعات و عبادات و همچنین مکانی برای گرد هم آمدن مسلمانان و اتحاد و وحدت بیشتر آنها است.
غفاریان در پایان گفت: جنگ کفار علیه دشمنان به خاطر وجود مساجد است که دشمنان از وجود آنها وحشت دارند و برنامه آنها در درجه اول نابودی و تخریب مساجد و سپسس نابودی مسلمانان است.
او تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان در مساجد گرد هم بیایند، دشمنان نمی توانند به اهداف شوم و شیطانی خود دست پیدا کنند.
در پایان این مراسم از جمعی از ماموستایان، امامان جمعه و خادمان برتر مساجد شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار