خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه به نیازهای اخلاقی اقشار مردمی و ارائه راهکارهای تفریحی که با مبانی دینی و اخلاقی مغایرت دارد، رواج بی‌بند و باری در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۹۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در جلسه برنامه ریزی برنامه های بومی و محلی شهر آوج اظهار کرد: در صورت عدم توجه به نیازهای اخلاقی اقشار مردمی و ارائه راهکارهای تفریحی که با مبانی دینی و اخلاقی مغایرت دارد، رواج بی‌بند و باری در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی  بیان کرد: عموم مردم برای گذران زندگی خود نیاز به برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در عرصه‌های گوناگون دارند، اما تأمین و تلاش برای رفع این نیازها از سوی مسئولان به برنامه‌ریزی مطلوب، توجه به رهنمودهای بزرگان دین، مبانی اخلاقی و بررسی ضرورت کنونی جامعه نیاز دارد تا علاوه بر حضور مردم در برنامه‌های تفریحی از بروز بحران‌های اخلاقی و اجتماعی نیز جلوگیری شود .

هاشمی با بیان اینکه دین اسلام در کنارسعادت و سلامت جامعه، شادی و تفریح مردم را نیز دنبال می‌کند، تصریح کرد: استفاده ازظرفیت‌های فرهنگی مناسب و سالم برای حضور عموم مردم در فعالیت‌های فرح‌بخش، امریضروری و مهم است.

هاشمی تأکید کرد: برنامه‌های تفریحی سالم نه‌تنها می‌تواند نیازفرهنگی و اجتماعی مردم را فراهم کند، بلکه موجب بروز ظرفیت‌های متعدد جوانان واقشار مردمی نیز می‌شود. مردم از این گونه برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

5001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها