اعلام مهلت به اوراقچی های شوش

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: صنف اوراقچی فعال در شهر تهران قطعا تا پایان سال 95 از محدوده شوش خارج شده و به مکان جدید طراحی شده منتقل می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۹۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا قدیمی گفت: تاکنون اخطارهای متعددی در رابطه با خروج فروشندگان لوازم مستعمل اتومبیل از محدوده شوش صادر شده است. 
 
وی افزود: در آخرین اخطار، فرصت در نظر گرفته شده برای اوراقچی های شوش 2 مرداد تعیین شده بود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، اوراقچی ها باید تا این زمان از محدوده شوش خارج می شدند. 
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه صنایع مزاحم و آلاینده باید از شهر تهران خارج شوند خاطرنشان کرد: در خروج صنایع مزاحم و آلاینده از شهر تهران هیچ شکی نیست و همان طور که مقدمات خروج صنف فروشندگان مواد شیمایی از شهر را فراهم کردیم، کار خروج اوراقچی ها را نیز به اتمام خواهیم رساند. 
 
قدیمی با اشاره به مکان در نظر گرفته شده برای فعالیت صنف اوراقچی های شهر تهران اظهارکرد: مجتمع صنفی ویژه ای برای اوراقچی ها در نظر گرفته شده و پروژه ساخت این مجتمع نیز اکنون رو به اتمام است. 
 
وی آخرین زمان در نظر گرفته برای خروج کامل صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودرو را پایان سال 95 دانست و اذعان کرد: اوراقچی های شوش در نهایت تا پایان سال 95 به طور کامل محدوده را ترک کرده و برای تبدیل نشدن این منطقه به فضای بی دفاع شهری نیز برنامه ریزی کرده ایم.
 
 
منبع: میزان
ارسال نظرات