رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: در مسابقات کیک بوکسینگ آقایان انتخاب استان سمنان که در شاهرود برگزار شد تیم شاهرود نائب قهرمان شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۲۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات كيك بوكسينگ آقایان انتخابي استان سمنان جام مدافعان حرم اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 80 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از شهرستان های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و آرادان در مجموعه ورزشی شهید اکبری شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت های دو روزه در رده جوانان تیم های سمنان با 4 طلا، 2 نقره و 1 برنز مقام اول، گرمسار با 2 طلا، 2 نقره و 4 برنز مقام دوم و شاهرود با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز مقام سوم را کسب نمودند.

محمدی با اشاره به نتایج رده بزرگسالان گفت: رده بزرگسالان تیم های گرمسار با 4 طلا، 4 نقره و 4 برنز مقام اول، شاهرود با 1 طلا، 2 نقره و 6 برنز مقام دوم و سمنان با 2 طلا، 1 نقره و 3 برنز مقام سوم از آن خود کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات كيك بوكسينگ بانوان انتخابي استان سمنان افزود: این مسابقات یکروزه به مناسبت دهه كرامت با شرکت 72 ورزشکار از شهرستان های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در مجموعه ورزشی کوثر شاهرود برگزار گردید.

محمدی تصریح کرد: در پایان مسابقات شاهرود با ١٠ طلا با مربيگری معصومه عرب اسدي و سرپرستی پريسا هشترودي علمداري به مقام اول دستیافت، دامغان با ٥ طلا مقام دوم و گرمسار با ٤ طلا مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار تیم بانوان رشته (برای تونیک) شهرستان شاهرود نماینده استان سمنان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان تهران اعزام می شوند گفت: این تیم با حضور خانم ها نیایش سادات میر اسدی، کوثر باقری نژاد و سارینا عباسی اعزام خواهند شد.

محمدی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته دولت برگزار می شود و نماینده استان سمنان توسط هیئت ورزش های روستایی ،بازی های بومی و محلی شهرستان شاهرود به این مسابقات اعزام گردیده است.

وی با اشاره به این ورزش گفت: (برای تونیک) روشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است، این ورزش اجرای تمرین های همزمان کلیه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می سازد .هر فردی می تواند برای تونیک را با انتخاب و سلیقه شخصی خود اجرا نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها