خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان سمنان:

حضور 300 دانشجو در طرح ولايت استاني/ تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح است

مسئول قرارگاه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری طرح ولایت استانی در شهریور ماه خبر داد و گفت: طرح ولایت استانی با حضور ۳۰۰ تن از دانشجویان استان سمنان از ۴ شهریور ماه به مدت 10 روز در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
سید محمد معروفی مسئول قرارگاه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان از برگزاری طرح ولایت استانی در شهریور ماه خبر داد و گفت: دانش پژوهان حاضر در این طرح، دانشجویان فعال و ارزشی در سطح دانشگاه می باشند.از ۳۰۰ دانش پژوه حاضر در این طرح تعداد ۱۸۰ تن را دانشجویان خواهر استان و مابقی از این تعداد را برادران دانشجو شامل می شوند.

وي همچنین در ادامه در خصوص سطح برگزاری این طرح در استان خاطر نشان ساخت : شرط حضور دانشجویان در این طرح، قبولی در آزمون ورودی با توجه به منبع معرفی شده بوده است، که به حمدالله این موضوع سطح دانشجویان حاضر در دوره را بالا برده است.

مسئول قرارگاه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان سمنان اظهار داشت: همچنین در انتخاب اساتید در این دوره سعی بر این بوده تا از اساتید کشوری استفاده گردد تا دانش پژوهان عزیز در این مدت بهره برداری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: دانش پژوهان حاضر در این دوره پس از اتمام این طرح در آزمون انتهایی نیز شرکت خواهند کرد که در صورت قبولی در آزمون پایانی، جواز حضور در طرح ولایت کشوری را دریافت خواهند کرد.
وی همچنین در خصوص اهمیت برگزاری این دوره برای دانشجویان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری طرح ولایت، تربیت نیروی کار آمد و هم تراز انقلاب اسلامی می باشد، که امیدواریم با توجه به کلاس های تدارک دیده شده و دعوت از اساتید مجرب به این مهم دست پیدا کنیم.

معروفی ادامه داد: دانشجویان در کلاس مختلفی حاضر خواهند شد، یکی از کلاس های مهمی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است کلاس های معرفتی می باشد که در آن خداشناسی، انسانی شناسی و موضوع ولایت فقیه به بحث و گفتگو گذاشته خواهد شد و دانشجویان شبهات خود را مطرح خواهند کرد و نسبت به شبهات خود جواب خواهند یافت.

وی همچنین یادآور شد: یکی از نقاط قوت این دوره، حضور دانشجویان ارزشی و فارغ التحصیل به عنوان کادر اجرایی و برنامه ریزی این دوره می باشد، که این موضوع کیفیت دوره را بالا برده است و همچنین باعث ایجاد انگیزه در بین دانش پژوهان گردیده است.

مسئول قرارگاه طرح ولایت استان همچنین نسبت به میزان همکاری دانشگاه ها در این طرح نیز افزود: تا به اینجای کار برخی از دانشگاه های استان قول همکاری را برای برگزاری این دوره را داده اند و امیدواریم که این قول به مرحله اجرا برسد و تعداد محدودی از دانشگاه های استان نیز متاسفانه همکاری برای برگزاری این طرح نداشته اند و به بهانه های مختلف از حمایت از این طرح استانی شانه خالی کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها