خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه خبر داد
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: از ابتداي سال 93 تاكنون تعداد 180 كارگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي توسط بسیج سازندگی در شهرستان زیر کوه ایجادشده است.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۶۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

حسن صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه اقتصادمقاومتی موتور محرک اقتصاد داخلی است،اظهارداشت: با توجه به این ظرفیت ها کشور را در برابر تمامی حربه ها تحریم کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت برای توسعه همگانی اشتغال و تولید داخلی دانست و گفت: از ابتداي سال 93 تاكنون تعداد 180 كارگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي توسط بسیج سازندگی در شهرستان زیر کوه ایجادشده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نيز تعداد یکصد كارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدلی با مبلغ حدود 13ميليارد ريال توسط بسیج سازندگی ناحیه ایجاد خواهدشد.

صمدی با بیان اینکه با توجه به اينكه شهرستان زيركوه تازه تاسيس است و توليد كارگاه ها در حدي كه به خارج از استان ارسال شود نيست، عنوان کرد: برخي از محصولاتی مانند شترمرغ به استان هاي تهران و اصفهان صادر و ساير محصولات به شهرستان هاي داخلي استان صادر مي شود.

وی با اشاره به نحوه دستري افراد براي ايجاد كارگاه هاي اقتصاد مقاومتي ، گفت: افراد علاقمند می توانندبه بسيج سازندگي ناحيه سپاه زيركوه مراجعه کنند.

صمدی ادامه داد: اين معاونت آمادگي دارد جوانان بسيجي و جوياي كار كه قصد فعاليت در زمينه هاي اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي را دارند تسهيلات واگذار کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 186 شغل به صورت مستقيم و 300شغل به صورت غيرمستقيم ایجادشده است و بنا داريم در سال 95 تعداد 160 شغل به صورت مستقيم و غيرمستقيم ايجاد کنیم.

وی با بیان اینکه بسيج سازندگي ناحيه زيركوه آمادگي واگذاري تسهيلات به متقاضياني كه قصد فعاليت در زمينه هاي اقتصاد مقاومتي را دارد، عنوان کرد: در همين زمينه تفاهم نامه هايي با ساير ادارات در زمينه مشاوره شغلي و مهارت افزايي بسيجيان با برگزاري كلاس هاي آموزشي از طريق فني و حرفه اي و ساير ادارات را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها