خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به جایگاه ممتاز قم در حوزه تولید محتوای اسلامی گفت: بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات فراهم است.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۰۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات فراهم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از مدیران حوزه اقتصادی و فناوری اطلاعات استانداری قم از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید کرد.

استاندار قم سپس با حضور در یکی از شرکت‌های شتاب‌دهنده ضمن دیدار با معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، در جریان نحوه چگونگی فعالیت این شرکت‌ها قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان سپس با حضور در شرکت مبین ایران و در دیدار با مدیرعامل این شرکت ضمن بررسی پروژه‌های قابل واگذاری در حوزه فناوری اطلاعات، از آمادگی استان برای حضور سرمایه‌گذاران این حوزه خبر داد.

استاندار قم با اشاره به واقع شدن قم در مرکز کشور و در نزدیکی پایتخت، ویژگی‌های این استان برای سرمایه‌گذاری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات در قم فراهم شده است.

صادقی با اشاره به واقع شدن قم به عنوان مرکزیت جهان تشیع، جایگاه ممتاز این استان در حوزه تولید محتوای اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قم با چنین ظرفتی می‌تواند بسیاری از نیازهای کشور و جهان در این زمینه را تامین کند.

وی همچنین با اشاره به چشم‌انداز ایجاد شهرک رسانه در قم اظهار کرد: ظرفیت‌های علمی و مذهبی قم و حضور نخبگان و دانشمندان در حوزه و دانشگاه، ضرورت احداث و همچنین ارزش افزوده چنین شهرکی را تضمین می‌کند.
ارسال نظرات