علی محمد عزتی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:
همایش بصیرت افزایی و روشنگری با حضور کارکنان سمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۴۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان دیدگاه های رهبری در خصوص انقلاب و انقلابی گری، شاخصه های انقلاب را از دیدگاه معظم له برشمرد و تقوای انقلابی، دینی و سیاسی از مهمترین این شاخصه ها عنوان کر و افزود: تقوا شفابخش امراض روحی و جسمی، اجتماعی و سیاسی و ... است.
حجت الاسلام حسن امیرنژاد تقوای سیاسی را مهمترین نوع تقوا دانست و آن را مسئولیت پذیری، حرکت بر مدار جلب رضایت الهی و برخورد صادقانه و به دور از اغراض شخصی و گروهی با مسائل معنا کرد و گفت: تقوا عامل شناخت حق از باطل است.
وی امنیت و پایداری نظام را مرهون وجود تقوا دانست و با اشاره به ناامنی های موجود در منطقه، اظهار اشت: ما در ناامن ترین نقطه جهان در امنیت کامل به سر می بریم و این امنیت و پایداری در سایه سار تقواست.
امیرنژاد افزود: امروز سیاستها و اصول کلان نظام در عرصه های اقتصاد، جنگ نرم و فرهنگ می باشد و اگر ما موضع انقلابی و انقلابی گری در این عرصه ها نداشته باشیم، شکست خورده این جبهه ها خواهیم بود.
حجت الاسلام امیرنژاد اهداف امثال داعش و رژیم آل صعود را تامین منافع رژیم صهیونیستی، نابودی شیعه، حکت بر مدار کشورهای غربی و ضدّیت با انقلاب اسلامی، سرمایه گذاری برای گسترش تفکر وهابیت در جهان با کارکردی ضدمقاومت اسلامی عنوان کرد و افزود: فقط با تفکر، صبر، استقامت و موضع انقلابی می توان با در برابر اینها ایستاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار