رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد مخدر با 800 تن مواد اخیرا دستگیر و پرونده وی در حال بررسی است گفت: کشفیات سال جاری در 5 استان جنوب و شرق کشور 153 تن بوده است.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه نشست مشترک دستگاه‌های مقابله با مواد مخدر با حضور مسئولان 5 استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار شده بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد مخدر با 800 تن مواد اخیرا دستگیر شده است گفت: این فرد یکی از عوامل اصلی وارد کننده مواد مخدر به کشور و یک قاچاقچی بزرگ بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه پرونده این قاچاقچی بزرگ در حال بررسی است گفت: تعدادی از عناصر اصلی این باند شناسایی شده و اطلاعات آن در فرصت‌های مقتضی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

سردار زاهدیان خاطرنشان کرد: این قاچاقچی بزرگ مواد خود را در افغانستان تولید کرده و از طریق پاکستان به ایران وارد می‌کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر در شرق و جنوب شرق کشور است گفت: 153 تن انواع مواد مخدر در 5 ماهه ابتدای سال جاری در شرق و جنوب کشور کشف شده است ضمن این که در سطح کشور نیز تاکنون در همین مدت 207 تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد کشفیات به میزان 15 درصد بوده‌ایم.

ارسال نظرات