خبرهای داغ:
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اولین جشنواره کالای ایرانی در اصفهان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و در حمایت از تولیدات داخلی تاثیر گذار می باشد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ابوالفضل ابوترابی افزود: کالاهای ایرانی به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه تمام ارگان ها و سازمان قرار می گیرد.
وی با تاکید بر این که توجه به تولید و کالای ایرانی منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می شود ادامه داد: کالای ایرانی باید مورد توجه جدی همه اقشار جامعه و مسوولان قرار گیرد و  خرید کالای ایرانی افتخار ملی محسوب شود زیرا با این کار از تولید و صنعت داخلی حمایت شده و بیکاری را می توان کاهش داد.
 این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری اولین جشنواره کالای ایرانی در اصفهان تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در حمایت از تولید داخلی بسیار موثر و لازم است از مدیریت شهری برای برگزاری اولین جشنواره تولید ملی تشکر کرد.
وی ادامه داد: تولید کنندگان داخلی باید با عزم جدی و  با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت پائین تر به مشتریان نشان دهند که محصولات خارجی در مقایسه با تولیدات ایرانی به صرفه نبوده و در این صورت مخاطب نیز اقدام به خرید محصول ایرانی می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها