خبرهای داغ:

فرمانده جدید حوزه صاحب الزمان(عج) دامغان معرفی شد

طی آیینی با حضور مسئولان شهرستانی عباس شیخ الاسلامی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این آیین که با حضور فرماندهی سپاه ناحیه دامغان، امام جمعه کلاته رودبار، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی دیباج و جمعی از پاسداران و بسیجیان در محل سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) برگزار شد از خدمات محسن مدرسی در مدت تصدی این پست قدردانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این مراسم نشر و اشاعه تفکر بسیجی به عنوان بخش مهمی از گفتمان روشنی بخش انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی را رسالت خطیر همه فعالان و مسئولان رده های مختلف شجره طیبه بسیج عنوان کرد.

محمد خوشقدم خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با بهره گیری از دستگاه های فراوان سخن پراکنی خود و رسانه های فراوان صوتی و تصویری و فضای مجازی خاکریزهای اعتقادی ما را آماج تهاجم ناجوانمردانه و غیر انسانی خود قرار داده اند نقش مجاهدان عرصه فرهنگ و فعالان شجره طیبه بسیج در بیمه کردن جامعه اسلامی برابر نفوذ بسیار کلیدی است.

وی تصریح کرد: تفکر راهبردی و گفتمان ولایی بسیج در جبهه های جنگ سخت با سرپنجه های جنایتکار نظام سلطه قابلیت و توانمندی خود را به جهانیان اثبات کرده است و در جبهه پرالتهاب جنگ نرم نیز بی شک بهترین راهبرد برای مقابلاه با دسیسه های رنگارنگ دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها