اعزام اردوی راهیان نور غرب کشور باحضورمسئولین شهرستانی ،خانواده های شهدا و بسیجیان شهرستان رامسر از سپاه شهرستان رامسر انجام شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۹۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، سرهنگ دوم پاسدار قاسم موقر مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت:یکی از عرصه های اردویی ما،اردوی راهیان نور به غرب کشور شهرهای سنندج ،مریوان و بانه می باشد که در طول 8سال دفاع مقدس این 3شهر با گروه های کومله و دموکرات ضد انقلاب مبارزه می کردند که غریب به 2500نفر از شهدای کردستان اعزامی از مازندران می باشد.

قاسم موقر اظهار داشت:برنامه های اردویی راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور برای استان مازندران به دلیل وجود شهدای مازندرانی در کردستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
وی همچنین بیان کرد:با توجه به وجود یک بستر عظیم فرهنگی بامحتوای تاثیرگزار درغرب ،راهیان نور رامسر تا گلوگاه را مد نظر قرار داده و از علاقمندان و شیفتگان شهادت و ولایت اعزام صورت گرفت و به جهت محتوایی شدن کار فرهنگی در این اردو شهرهای رامسر و قائمشهر و محمودآباد به صورت داوطلبانه در تاریخ 31مرداد سال 1395به صورت نمادین و امتدادی با حضور خبرنگاران صدا وسیما و مسئولین شهرستانی و استانی به حول و قوه الهی و باعنایت شهدا به سمت غرب کشور اعزام خواهد شد.
مسئول اردویی راهیان نور وگردشگری سپاه کربلای مازندران در پایان عنوان کرد:حدود 10اتوبوس اعزامی امشب که ازین میان 4اتوبوس از رامسر و5 اتوبوس قائمشهر و 1اتوبوس ازمحمودآباد هستند و5اتوبوس دیگر در کردستان مستقر هستندتا این کاروان همزمان در روز دوم شهریور دریادمان های مریوان و روز سوم شهریور به یادمان های شهرستان بانه برای بازدید زائرین اعزام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها