خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم خبر داد
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: تاسیس خانه ایثار و شهادت از برنامه‌های این سازمان است و اقدامات اجرایی آن را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۰۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تاسیس خانه ایثار و شهادت در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برای حمایت از ایده‌های برتر، اظهار کرد: برای پرورش ایده‌های برتر برنامه‌هایی در دستور کار سازمان قرار گرفته و در این راستا حمایت از ایده‌های برتر جزو اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه با استفاده از گروهای دانشگاهی برنامه‌ریزی برای پرورش ایده‌های برتر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای حمایت از ایده‌های برتر و کارآفرینی با محوریت گروهای دانشگاهی در مراحل اخذ مجوزهای لازم هستیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه این سازمان در حوزه ایثار و شهادت تصریح کرد: ایجاد خانه ایثار و شهدا در برنامه سازمان است و اقدامات اجرایی آن را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه تمام اقدامات فعلی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با ظرفیت گذشته این سازمان انجام شده است، گفت: محوریت عمده فعالیت‌های سازمان را برون سپاری فعالیت‌ها تشکیل داده است.

موسوی‌نژادیان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: سازمانی که سه مرکز نیمه فعال در زیرمجموعه خود داشته، امروز دارای 30 مرکز فعال است و این اقدامات به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات موجود شهر برای اقدامات فرهنگی، هنری و ورزشی تصریح کرد: در این زمینه بسیاری از امکانات شهر بررسی شده و از آنها برای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استفاده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها