فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: کارگروه فعالان عرصه مجازی الشتر در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،محمود یوسفوند در دیدار با فعالان فرهنگی شهرستان الشتر اظهار داشت: کارگروه فعالان عرصه مجازی و سایبری الشتر در حال شکل‌گیری است و از اولویت‌های جوانان انقلابی محسوب می‌شود.

 وی عنوان کرد: فعالان فرهنگی شهرستان نباید از ظرفیت عرصه مجازی غافل شوند، چرا که گفتمان انقلاب می‌تواند در عرصه مجازی در بین جوانان رونق بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به ارائه خوراک فکری و فرهنگی سالم برای جوانان گفت: فضای مجازی چاقوی دو لب است که جوانان مومن و انقلابی باید با مجاهدت در عرصه جنگ نرم ارزش‌ها و آرمان‌های ناب اسلام و انقلاب را با زبان هنر به مردم عرضه کنند.

وی در ادامه گفت: در این عرصه باید منسجم و به روز عمل کرد و از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کرد، رفع شبهات جوانان بسیار مهم و حساس است و به طور جدی باید به این عرصه توجه شود.

یوسفوند در پایان جوانان فعال این عرصه را به تلاش و ادامه این مسیر فراخواند و اظهار داشت: تعبیر افسران جنگ نرم به جوانان مومن و انقلابی از سوی مقام معظم رهبری حاکی از اهمیت و دغدغه رهبر حکیم انقلاب در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب توسط جوانان است که باید با انگیزه و توان بالا در عرصه مجازی پیگیری شود.

ارسال نظرات