خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

پیشرفت کشور در گرو همراهی و همگامی دولت و ملت با یکدیگر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد:پیشرفت کشور در گرو همراهی و همگامی مناسب دولت و ملت با یکدیگر است.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۵۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، به مناسبت هفته دولت و در خصوص انتظارات مردم از دولت و چگونگی عملکرد دولت در این سه سال اظهار کرد: دولتمردان می‌بایست در هفته دولت گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهند و مردم با تطبیق گزارشات و اقدامات صورت گرفته در بطن جامعه می‌توانند به تحقق و یا عدم تحقق فعالیت‌ها در جامعه پی ببرند.

وی با بیان انتظارات و خواسته‌های مردم از دولت تشریح کرد: مردم ایران مردمی قانع، صبور و فهیم هستند و انتظارات نابجایی از دولت ندارند و همواره همراه و پشتیبان دولت هستند.

این مسئول در ادامه به برخی از وظایف دولت در مقابل مردم اشاره کرد و گفت: صداقت گفتار دولت و دولتمردان، حفاظت از منافع ملی و دستاوردهای نظام، حفظ استقلال و عزت کشور در تمامی مباحث، جدیت در پیشبرد و انجام کارها و استکبارستیزی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف دولت و دولتمردان در میان مردم است.

مصائبی همراهی، همکاری و همگامی دولت و مردم با یکدیگر را در پیشرفت کشور بسیار موثر دانسته و خاطرنشان کرد: همانطور که مردم همواره همراه دولت و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند دولتمردان نیز می‌بایست با ملت همراه و همگام باشد و تا حدامکان به خواسته‌های معیشتی و اقتصادی مردم جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان احتمال وجود برخی مشکلات در جامعه قبل از آن که هر دولتی سکان هدایت جامعه را در دست بگیرد تصریح کرد: پیش از آن که دولت یازدهم سکان هدایت جامعه را برعهده بگیرد ایران با مشکلاتی چون فشار تحریم‌ها مواجه بود که سبب ایجاد موانعی برای دولت در جهت پیشبرد اهدافش گردید.

این مسئول در خصوص اقدامات انجام شده دولت در این سه سال تبیین کرد: دولت در بحث اقدامات خارجی فعالیت‌های متعددی را انجام داده‌است ولی متاسفانه همانطور که شاهد هستیم بحث استکبارستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن قدری کمرنگ‌تر شده‌است.

وی افزود: متاسفانه در بخش‌های سیاسی و بین‌المللی نه تنها پیشرفت فزاینده‌ای نداشته‌ایم بلکه شاهد پسرفت نیز بوده‌ایم و کج‌دهنی ها و بددهنی‌ها نسبت به نظام در این دولت بسیار بیشتر از گذشته بوده‌است.

مسئول نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم زحمات و اقدامات مثبت فراوانی در سه سال گذشته داشته‌است ولی متاسفانه وعده و وعیدها در خصوص رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و رفع بیکاری در حد شعار باقی مانده‌است.

1102/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار