مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

طرح جوانه های صالحین گامی موثر در جهت تربیت دینی و معنوی

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت: طرح جوانه های صالحین گامی موثر در جهت تربیت دینی و معنوی می باشد.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، جانشین ناحیه و مسئول تعلیم وتربیت ناحیه از سوله های صالحین و کلاسهای ورزشی طرح جوانه ها ی پایگا ههای ناحیه مقاومت بسیج ناحیه سپاه در بخش شهاب این شهرستان بازدید وسرکشی بعمل آمد.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در راستای طرح جوانه های صالحین افزود : یکی از مهم ترین ویژگی های طرح جوانه ها توجه به امر ورزش و فعالیت های ورزشی در سطح پایگا ههای مقاومت بسیج در محل سالن های طرح صالحین می باشد که می تواند در جهت رشد و شکو فایی استعداد ها ی ورزشی بسیجیان موثر و مفید واقع گردد.

حجت الاسلام والمسلمین علی پور سالار، گفت : توجه به امر ورزش در حقیقت توجه به امرمعروف ونهی از منکر می باشد که مورد توجه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) است ویکی از خواسته های مهم آن بزرگوار که از قشر نوجوان وجوان دارد اهمییت دادن به امر ورزش می باشد ورزش موجب سلامتی و آمادگی جسمانی افراد می شود ونقش و تاثیرات بسزایی را همراه با نشاط و شادابی برای افراد برجا می گذارد.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم یاد آوری نمود: جهت پر شدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان طرح جوانه های صالحین در پایگاههای مقاومت بسیج اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی و قرآنی در سطح شهرستان نموده است که می تواند در جهت تقویت رشد و ارتقا بسیجیان در زمینه های مختلف فرهنگی و رزشی و اعتقادی مفید واقع گرددو در آینده شاهد ارتقا ء معنوی آنان در جامعه باشیم.

وی در پایان یاد آوری نمود:هدف از برگزاری حلقه های صالحین در سالن های ورزشی توجه به اهمییت بالای این مقوله مهم می باشد که باعث سلامتی و تندرستی همراه با پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیجی در سطح این شهرستان و مناطق محروم و دور افتاده نیز می باشد.

ارسال نظرات