برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دولت در بندرعباس

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: به مناسبت هفته دولت، ویژه برنامه های متنوعی به منظور گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و معرفی تلاش های دولت تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۸۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار ایرنا، مهدی جهانبخش با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در همین راستا گرامیداشت هفته دولت در بوستان غدیر شهر بندرعباس از دوم شهریورماه به مدت چهار شب برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها هر شب از ساعت 20 آغاز و تا ساعت 22:30 ادامه خواهد داشت و محوریت این برنامه ها دعوت از مسؤولان مختلف استان هرمزگان به منظور معرفی اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای مردم است.

جهانبخش با اشاره به هماهنگی صورت گرفته به منظور تدارک برنامه های متنوع در این ویژه برنامه ها، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر در این ویژه برنامه ها که به مناسبت هفته دولت تدارک دیده شده بود، حضور یافتند و امسال نیز تدارک لازم برای حضور گسترده مردم را انجام داده ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس معرفی اقدامات و تلاش های صورت گرفته در دوره های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور و رفع محرومیت ها در زمینه های مختلف را خنثی کننده توطئه های دشمن عنوان کرد.

جهانبخش تاکید کر: مهم ترین وظیفه ما تلاش برای کارآمدی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی و ارائه خدمات بیشتر به مردم و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های صورت گرفته است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

براساس اعلام شهرداری بندرعباس 180 طرح عمرانی به ارزش بیش از 600 میلیارد ریال توسط این نهاد در هفته دولت در شهر بندرعباس به بهره برداری می رسد.

فرهنگسرای شهدای رسانه ، آب شیرین کن ها و تصفیه خانه های آب برای آبیاری فضای سبز از جمله طرحهایی است که در هفته دولت به بهربرداری می رسد.

ارسال نظرات