حاجی‌دلیگانی درگفتگو با «بسیج»:

جهنمی خواندن محاصره تروریست‌ها در حلب، محصول نفوذ خط دشمن در روزنامه ایران است

نماینده مردم شاهین شهر گفت: باقیمانده افراد نفوذی در بعضی از رسانه ها و دستگاه ها وجود دارند و با اینگونه مطالب خودشان را نشان می دهند و مطلب روزنامه ایران نیز چیزی جز حضور افراد نفوذی نمی تواند باشد.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به موضع گیری عجیب روزنامه رسمی دولت درباره منطقه و جهنمی خواندن محاصره تروریست ها در حلب اظهار داشت: این قضیه به جریان نفوذ برمی گردد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها به مساله نفوذ اشاره فرموده اند که جریان نفوذی در تلاش است که بر دستگاه ها و افرادی که تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند، اثر گذاری کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یک سال پیش به وزیر ارشاد و وزیر اطلاعات این تذکرات را دادیم و بعد از آن شاهد بودیم افرادی که باج بگیر کشورهای بیگانه بودند دستگیر شدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: باقیمانده افراد نفوذی در بعضی از رسانه ها و دستگاه ها وجود دارند و با اینگونه مطالب خودشان را نشان می‌دهند و مطلب روزنامه ایران نیز چیزی جز حضور افراد نفوذی نمی تواند باشد.

وی تصریح کرد: همه این تروریست پروری ها علیه گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه بوده و هست و هر روزه در حال رشد هستند و کسانی که در این راستا قلم می زنند دانسته یا نادانسته در جهت منافع کسانی قلم می زنند که قصدشان براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس این گزارش، روزنامه دولتی ایران در صفحه 20 شماره روز شنبه 30 مرداد، محاصره حلب را «جهنمی» توصیف و تلاش کرد یک تصویر اسفبار از وضعیت تروریست‌ها در حلب نشان دهد. این همراهی با تروریست‌ها در ماجرای حلب، در واقع ماهیت اعتراض نمایشی اصلاح‌طلبان و برخی وکیل‌الدوله‌ها در مجلس به حضور جنگنده‌های روسیه در نوژه را فاش کرد.

اشتراک عجیب این خط خبری با بی بی سی فارسی درباره حلب نیز در نوع خود قابل تامل است.
ارسال نظرات