رئیس اداره پیمان ورسیدگی اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان :

تابلوهای فاقد مجوز در جاده‌های استان زنجان جمع‌آوری می‌شود

سید فرهاد خلیلیان گفت: درسال گذشته 230 تابلوی غیرمجازدرمحورهای مواصلاتی استان قلع و قمع شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید فرهاد خلیلیان رئیس اداره پیمان ورسیدگی اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان با اشاره به اینکه  ساخت و سازهای غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی فاقد مجوز  در حاشیه جاده ها در تصادفات و بروز حوادث جاده ای نقش بسزایی داردافزود: نصب هرگونه تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های کشور تنها با اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در استان ها از ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها  مجاز است.

وی بابیان اینکه  درسال گذشته 230 تابلوی غیرمجازدرمحورهای مواصلاتی استان قلع و قمع شد اظهارداشت: در صورت مشاهده نصب تابلوهای غیر مجاز  به مالکان جهت دریافت مجوز اطلاع رسانی می شود ودر صورت تایید مکان نصب تابلو  قراردادی از سوی اداره کل حمل و نقل استان با صاحبان تابلو منعقد و مجوز نصب صادر می شود.

خلیلیان  افزود: در صورت عدم توجه به مکاتبات و مراجعه مالکان برای اخذ مجوز این اداره کل از طریق دادستانی نسبت به قلع و قمع و جمع آوری تابلو های مورد نظر اقدام خواهد کرد.

رئیس اداره پیمان ورسیدگی اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان تصریح کرد: مکان یابی تابلوهای تبلیغاتی نیز با توجه به فاکتورهای مختلف ایمنی عبور و مرور و ترافیک و هم چنین پروژهای عمرانی منطقه توسط کارشناسان این اداره کل انجام می شود.

خلیلیان  تاکید کرد: متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه ها می‏توانند با مراجعه به واحد پیمان ورسیدگی  اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان  اقدام به اخذ مجوز کنند و همچنین از اصول مکان یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک آگاهی یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار