خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در همایش روز جهانی مساجد، با اشاره به برپایی کعبه به عنوان نخستین نما در سطح زمین، گفت: امروزه متاسفانه کعبه در دست آل سعود که کاملا تحت سلطه استکبار است، قرار گرفته و احترام آن پایمال می شود چراکه عوامل مدیریتی کشور عربستان بصیرت دینی ندارند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی با اشاره به حادثه آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط رژیم جعلی اسرائیل، این اقدام را نشانه جنایت کار بودن و اعتقاد نداشتن آن ها دانست.

وی با توجه به مقاومت مردم فلسطین در مقابل اسرائیل، این مقاومت را ستودنی خواند و گفت: باید از مردم فلسطین که با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاده و از اماکن مقدس به خصوص مسجد الاقصی محافظت می کنند درس گرفته و برای احیا ارزش های دینی روز به روز فرهنگ مسجدی بودن را کسترش دهیم.

حجت الاسلام موسوی، مساجد را بهترین محل تربیت و مر کز مقاومت های اسلامی دانست و ایهاز داشت: در دوران انقلاب مقاومتها در برابر طاغوت از مساجد شکل گرفته و سازماندهی می شدند و در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان اسلام مساجد را بهترین محل سازماندهی قرار داده بودند و بیشتر شهدای دفاع مقدس تربیت یافته مساجد بودند.

ارسال نظرات