خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول بازرسی سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه کلیبر با بیان اینکه انقلاب ایران بر خاسته از بطن مردم و بر اهداف خود ثابت است، گفت: بیشتر انقلابها که سراغ داریم در عرض چند سال از اهداف خود عدول کرده و به سر منزل نرسیده اند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۱۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، واقف با تاکید به اینکه انقلاب ایران به علت مردمی بودن و هدایت های امام و رهبری با قدرت و اقتدار به مسیر درخشان و روبه رشد خود ادامه می دهد، افزود: سپاه و بسیج نیز در قلب انقلاب و نظام شکل گرفته و وابسته به هیچ جناح سیاسی و یا متکی به هیچ دولتی نبوده و نخواهد بود بلکه مدافع انقلاب و پیرو ولایت است.

وی با اشاره به سه ویژگی انقلاب از دید امام راحل(ایمان به هدف، ایمان به راهی که به هدف رهنمون می کند و ایمان به مردم، خاطرنشان کرد:این ویژگی ها امام خمینی(ره) را در اهداف انقلابی خود استوار می کرد و روز به روز بیشتر برای هدف می کوشید.

واقف اظهار داشت: انقلاب ایران پس از چند دهه بازهم راه و هدف امام را دنبا ل می کند و رهبر فزانه انقلاب نیز دقیقا پا جای پای امام گذاشته و سپاه و بسیج نیز برای رسیدن به اهداف متعالی بیش از پیش تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات