در کارگاه تائید محتوای سپاه زرندیه مطرح شد

تائید محتوا مانعی بر سر ورود اندیشه‌های انحرافی در بدنه سپاه+تصویر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با تاکید بر اهمیت و کارکردهای دفتر تائید محتوا و تائیدات شرعی در مجموعه سپاه گفت: این مسئله سدی در مقابل ورود افراد، اندیشه ها و مکتوبات انحرافی در بدنه سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۲۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، کارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج از جمله شورای حوزه‌های مقاومت و مدیران فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به همت دفتر تائید محتوای دفتر نمایندگی ولی فقیه در محل نماز خانه این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام اکبرقنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه در این کارگاه با اشاره به اصولی که می‌بایست در بحث تائید محتوای فرهنگی در سطح بسیج و سپاه مورد توجه قرار گیرند، گفت: در راستای تحقق منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف توانمندسازی مدیران فرهنگی بسیج، این کارگاه‌های آموزشی در زمینه محصولات فرهنگی برگزارشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در این کارگاه با بیان اهمیت و کارکردهای دفتر تائید محتوا و تائیدات شرعی در مجموعه سپاه گفت: این مسئله سدی در مقابل ورود افراد، اندیشه ها و مکتوبات انحرافی در بدنه سپاه و بسیج است چراکه با رعایت مقررات محتوایی و شرعی بسیج و سپاه از اندیشه‌ها و اعمال گمراه و ضاله مصون خواهد ماند.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه‌های مختلف و آشنایی با شیوه و اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج است.

اهدای جوایز به نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه برنامه پایان بخش کارگاه دفتر تایید محتوای دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه بود.


ارسال نظرات