امام جمعه زرند :پزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنيـت روحي بيماران و فرشتگان نجاتي هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سايه لطف الهي التيام مي بخشندلذا میتوان گفت پزشکان، خط مقدم سلامت جامعه
کد خبر: ۸۷۳۱۹۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، همزمان با فرا رسیدن  اول شهريورماه ، سالروز ولادت دانشمند و حکیم ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا به پاس بزرگداشت این  ستاره پرفروغ عرصه طب در ايران که روز پزشک ناميده شده است . حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در معیت صادق زاده معاونت فرمانداری ، قویدل دادستان ، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه ، سرهنگ چوگانی فرمانده نیروی انتظامی وسلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در بیمارستان سینا و بیمارستان امام علی (ع) این روز بزرگ را به همه پزشکان بزرگوارو سخت کوش عرصه علم و عمل، تبریک و تهنیت عرض نمودند .
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند دراین دیداراظهار داشت پزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنيـت روحي بيماران و فرشتگان نجاتي هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سايه لطف الهي التيام مي بخشندلذا میتوان گفت پزشکان، خط مقدم سلامت جامعه هستند  و حرفه پزشکي بواسطه سر و کار داشتن با جان انسان در جامعه از اهميت زيادي برخوردار است هيچ قداستي بالاتر از اين نيست که فرد تمام تلاش خود را براي نجات جان انساني معطوف دارد .
علی صادق زاده معاونت فرمانداری زرند نیزدر اين بازديد از خدمات شبانه روزي و دلسوزانه پزشکان شهرستان قدرداني كرد و گفت : پزشکی همان‌طور که در احادیث نیز تصریح‌شده شغلی معنوی است زیرا این پزشکان هستند که با عنایت خداوند به بیماران حیات دوباره می بخشند .
سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند نیز با قدرداني از اقدامي كه به نام‌گذاري روز تولد بوعلي سينا به عنوان روز پزشك منجر شد از پزشكي به عنوان حرفه‌اي مقدس نام برد و گفت :« اين حرفه، حرفه مورد نياز جوامع است . و لازم است از پزشکان بعنوان طلایه داران عرصه علم و دانش به نیکی یاد کنیم .

ارسال نظرات