بهره‌برداری از پایگاه تزکیه یک همزمان با هفته دفاع مقدس در زرندیه
مسئول روابط عمومی سپاه زرندیه گفت: پایگاه بسیج در کنار مسجد به عنوان دو نهاد فرهنگی می‌توانند بستر مناسبی برای فعالیتهای منسجم فرهنگی باشند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۵۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار جواد سرخیل از احداث پایگاه تزکیه 1 خواهران در شهر زاویه خبر داد و گفت: پیشرفت این پروژه بیش از 50 درصد بوده و به یاری خداوند در هفته دفاع مقدس همین سال این پایگاه افتتاح و مورد بهره برداری خواهران بسیجی قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه زرندیه در سرکشی از مراحل ساخت این پایگاه گفت: نقش پایگاه های مقاومت بسیج در دوران کنونی که دشمن با تمام توان در صدد تهاجم فرهنگی علیه نظام است، پر رنگ تر است و وظایف بسیجیان فراتر از فعالیت های نظامی و بسی سنگین تر است.

وی تصریح کرد: هدف از تاسیس پایگاه ها، احداث محلی برای استفاده جوانان است تا با حضور خود در این پایگاه ها و با استفاده از مربیان متدین و متعهد و همچنین با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به بصیرت‌افزایی معنوی و دینی جوانان بیافزاییم تا با بصیرت دینی فتنه‌ های غبارآلود دشمن را هوشیارانه خنثی کنند.

سرخیل با اشاره به اینکه بسیج همواره در حراست از ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارد، گفت: بعضی از افراد جامعه، بسیج و فعالیت بسیج را محدود به دوران جنگ می دانند در صورتی که بسیج و تفکر بسیجی از آغاز شکل گیری انقلاب همراه و همیار انقلاب بود و بسیجیان همواره برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند.

وی در پایان بر تعامل میان مساجد و پایگاه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: پایگاه مقاومت در کنار مسجد می تواند بزرگترین نقش را در تربیت مردم، به خصوص جوانان داشته و در واقع این دو مرکز به عنوان دو نهاد فرهنگی می‌توانند بستر مناسبی برای فعالیتهای منسجم فرهنگی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات