خبرهای داغ:
فرماندار شهرضا:

هفته دفاع مقدس، امسال به بهترین حالت در شهرضا برگزار خواهد شد

فرماندار شهرضا گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های هفته گرامی داشت دفاع مقدس در شهرضا است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۵۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرضا، محسن گلابی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرضا، اظهار داشت: مراسم‌هایی همانند هفته گرامی داشت دفاع مقدس، فراجناحی و مربوط به همه مردم ایران است، همه ما وظیفه داریم تا با تمام توان برای نشان دادن حماسه بزرگ ملت ایران در سال‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های بعدی جامعه، تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های هفته گرامی داشت دفاع مقدس در شهرضا است، افزود: مکان برگزاری رژه باید در محلی باشد که تعداد بیشتری از اقشار و گروه‌های جامعه بتوانند با حضور در این مراسم با توانمندی‌های قوای مسلح مستقر در شهرستان آشنا شوند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین و همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، اظهار داشت:به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است، باید برنامه‌‌های این هفته با شکوه‌ هر چه تمام‌تر برگزار شود.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس در شهرضا

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده، افزود: دفاع مقدس یک فخر ملی و یک میراث ملی مذهبی است که در تاریخ تکرار نمی‌شود و امروز وارث این میراث ارزشمند ما هستیم و باید برای ترویج این مهم بهنسل‌های بعدی تلاش کنیم.

گلابی با تأکید بر اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح و سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و خاطرات ایثارگری‌های رزمندگان و مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس است، گفت: باید با توجه به اهمیت این مسئله برای این منظور برنامه‌ریزی جامعی انجام شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس نباید به برگزاری رژه نیروهای مسلح محدود شود، در این هفته باید سایر ارزش‌های شهرستان شهرضا در حوزه ایثار و شهادت از جمله معرفی شهید مدافع حرم، بسیج اقشار مختلف و بسیج ورزشکاران نیز، به معرفی شود.

فضای عمومی شهر با فرهنگ ایثار و شهادت عجین می‌شود

وی تصریح کرد: کارگروه‌های مجری بخش‌های مختلف برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فضای عمومی شهر با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده و مردم این احساس را داشته باشند که برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس، در حال برگزاری است.

فرماندار شهرضا با اشاره بهنامگذاری سال 95 تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، گفت: جنگ و تلاش ما در مقابل تهاجمات بیگانه به پایان نرسیده است، ما اکنون هم در عرصه اقتصاد نیازمند تلاش و کوشش مضاعف هستیم.

وی گفت: برای آنکه نشان دهیم اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل در شهرستان ما در حال اجرا است باید در این هفته نمایشگاه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی نیز برگزار شود.

گلابی تصریح کرد: اجرای اصول اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است، باید این تدبیر رهبر معظم انقلاب در سال 95 در تمامی بخش‌های جامعه اجرا و نتایج آن اعلام شود.

تشکیل 8 کمیته برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرضا

وی با اشاره به تشکیل هفت کمیته برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: کمیته‌های نیروهای مسلح با محوریت گروه 22 توچخانه ارتش، مراسم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اطلاع رسانی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، بانوان با محوریت امور بانوان فرمانداری، اصناف با محوریت اتاق اصناف و امنیتی با محوریت دفتر سیاسی فرمانداری تشکیل می‌شود.

فرماندار شهرضا بیان کرد: با توجه به اهمیت نمایش دستاوردهای شهرستان در حوزه ایثار و شهادت و همچنین تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی کمیته دیگری تحت عنوان کمیته برگزاری نمایشگاه‌ها با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تشکیل می‌شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار