خبرهای داغ:
مسئول دفتر امور سیاسی فرمانداری شهرضا گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرضا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، محمدرضا انصاریپور در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار از رشادت‌های مردم ایران بود، اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار و امنیت میهن عزیزمان را مدیون و مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت ایثارگران عزیز هستیم.

وی بیان کرد: مردم ایران در آن دوران توانستند در برابر حکومتی که دست نشانده آمریکا و اسراییل در منطقه بود، ایستادگی کنند و اجازه ندهند تا قوای دشمن ذره‌ای از خاک کشورمان را به تصرف درآورند.

مسئول دفتر امور سیاسی فرمانداری شهرضا با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس با تبیین دستاوردهای ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام، شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت رزمندگان باشیم.

وی گفت: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

انصاریپور با اشاره به نامه معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان درباره اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های امسال در این هفته با شعار محوری «ما آماده‌ایم» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» گفت: جنگ و تلاش ما در مقابل تهاجمات بیگانه به پایان نرسیده است، ما اکنون همدر عرصه اقتصاد نیازمند تلاش و کوشش مضاعف هستیم، برای آنکه نشان دهیم اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل در شهرستان ما در حال اجرا است باید دراین هفته نمایشگاه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی نیز برگزار شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها