خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت ؛

مسجد قلب فرهنگی ، مذهبی جامعه است /تصویر

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مسجد ، جشنواره برترین های مساجد در مسجد صاحب الزمان شهرستان مینودشت با حضور امام جمعه ، فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مینودشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۰۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، 21 آگوست مصادف است با به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها .
 ٢١ آگوست برابر با 31مرداد می باشد که بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد و متعاقب آن در سال، یک هفته برنامه‌هایی برای تکریم، تجلیل، اعزاز و اکرام مساجد به اجرا در‌می‌آید. هفته تکریم و تجلیل مساجد از31 مرداد ماه تا 5 شهریورماه در ایران به طور گسترده برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت ضمن محکوم نمودن به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها افزود : مسجد ، نمادی استوار از تمدن اسلامی در طول تاریخ بوده و ارزش و اعتبار خود را میان مسلمانان حفظ کرده است. در این میان، دوران صدر اسلام، درخشان‏ترین دوره در طول حیات مساجد است؛ چرا که در آن زمان، مسجد نه صرفاً محل عبادت، که محل فعالیت‏های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، قضایی و نظامی به شمار می‏آمد .

حجت الاسلام مظفری اذعان داشت : مسجد مانند قلب فرهنگی ، مذهبی است ، خون را به تک تک مردم در جامعه می رساند .

مظفری در ادامه افزود :  زنده بودن مسجد به نمازگزاران است.

حجت الاسلام مظفری : کارکرد های مساجد شامل معنویت تنها نمی باشد. مساجد در زمان دفاع مقدس کارد کرد سیاسی و مرکز اعزام نیرو به جبهه های جنگ بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها