بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی در کهگیلویه همزمان با هفته دولت

فرماندار کهگیلویه گفت: هفته دولت 24 پروژه با اعتبار 47 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

علی پوزش در گفتگو با خبرگزاری بسیج هفته دولت را فرصت اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد دانست و اظهار داشت: 24 پروژه با اعتبار 47 میلیون ریال طی هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه برق،آبرسانی و جاده عشایری و روستایی است.

پوزش با بیان اینکه شرکت برق ناحیه بیشترین پروژه‌های عمرانی را در این هفته افتتاح می‌کند گفت: بیش از 20 میلیارد ریال برای راه‌اندازی این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی از اصلاح، توسعه و انتقال شبکه شهری،بهینه سازی شبکه روستایی به نمونه‌هایی از پروژه‌های برق ناحیه نام برد و گفت: توسعه روشنایی معابر شهری و معابر روستایی با با یک میلیارد ریال،توسعه و انتقال شبکه شهری با یک میلیارد و 200 میلیون ریال، تبدیل سیم به کابل در جهت کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه چندین روستا از دیگر پروژه‌هایی این که هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پوزش تصریح کرد: یک واحد مرغداری گوشتی با اشتغالزایی شش نفر و اعتبار 9 میلیارد ریال تنها پروژه اقتصادی است که در شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه‌ها در سفر هیأت دولت گفت: افتتاح ام.آر.آی که در این سفر به روش ویدیو کنفرانس و بدون حضور مسؤولان انجام شده بود روز جمعه با حضور معاون عمرانی استاندار صورت می‌گیرد.

این مسؤول شهرداری دیشموک را پیشگام در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها در هفته دولت دانست و گفت: بالغ بر 17 میلیارد ریال صرف راه‌اندازی این پروژه‌ها شده است.

وی افزود: کمربندی کوی خلیج فارس،آسفالت خیابان‌ها،پارک محله، مدرسه سه کلاسه،پل و پارکینگ عمومی از پروژه‌هایی است که در دیشموک آماده بهره‌برداری است.

ارسال نظرات