۲۶ کارخانه تولید قارچ در استان فعالیت می کنند

مدیر کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۲۶ کارخانه تولید قارچ در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ذبيح الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهار محال و بختياري اظهار کرد: هم زمان با هفته دولت 46 طرح جهاد کشاورزي در چهار محال و بختياري افتتاح خواهد شد.

وي با بيان اينکه بيشتر اين طرح‌ها در حوزه آب و خاک هستند، تصريح کرد : با بهره‌برداري از اين طرح‌ها 152 خانواده بهره‌مند و زمينه اشتغال 555 نفر فراهم مي‌شود.

رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان کرد: از مجموع 46 طرح 3 طرح در حوزه دام و طيور با اعتبار بالغ‌بر 12 ميليارد و 800 ميليون تومان، 3 طرح در حوزه گياهان دارويي با اعتبار 3 ميليارد و 100 ميليون تومان که زمينه اشتغال 9 را فراهم مي‌کند و يک طرح در حوزه صنايع تبديلي با اعتبار 8 ميليارد و 100 ميليون تومان که زمينه اشتغال 25 نفر را فراهم مي‌کند.

غريب خاطرنشان کرد: يک طرح در حوزه شيلات با اعتبار 600 ميليون تومان و اشتغال 10 نفر، 2 طرح در حوزه تعاون روستايي با اعتبار 600 ميليون تومان و اشتغال 18 نفر و 2 طرح در حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري با اعتبار 140 ميليون تومان و اشتغال 51 نفر هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي تصريح کرد: از مجموع 46 طرح 11 طرح در شهرکرد و 10 طرح در بروجن افتتاح مي‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در هفته دولت طرح‌هاي فراواني در اين استان به بهره‌برداري مي‌رسد که حداقل يک‌سوم از آن‌ها مربوط به جهاد کشاورزي است که اثرات فراواني در ترکيب ساختار اجتماعي و وضعيت اقتصادي روستاييان دارد.
ارسال نظرات