فرماندار بویراحمد گفت:شهرستان بویراحمد با آمادگی کامل به استقبال طرح سرشماری نفوس مسکن می‌رود و از تمامی ادارات و نهادها درخواست می‌شود همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از یاسوج سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در باب اهمیت آمارگیری نفوس و مسکن تاکیدات زیادی شده لذا انتظار می‌رود این مهم با حساسیت بیشتری اجرا شود.

فرماندار بویراحمد زمان ثبت‌نام برای سرشماری نفوس و مسکن در سال 95 را 23 مردادماه لغایت 25 شهریورماه عنوان کرد و گفت: سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار انجام می‌شود که هشتمین سرشماری نفوس و مسکن از 25 مهر ماه لغایت 25 آبان ماه 95 در سراسر کشور اجرا می‌شود.

نظری ادامه داد: شرایط ثبت‌نام برای آمارگیران بر روی سایت به آدرس www.webfa.ir قرار گرفته که متقاضیان با مراجعه به سایت s95.sci.org.ir می‌توانند مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اهمیت آمار جمعیتی در برنامه‌ریزی اذعان کرد: شهرستان بویراحمد با آمادگی کامل به استقبال این طرح می‌رود و از تمامی ادارات و نهادها درخواست می‌شود همکاری لازم را داشته باشند.

نظری تاکید کرد: در انتخاب آمارگیران دقت شود و افراد متعهد و خوش‌نام انتخاب شوند تا صحت صحت آمار و اطلاعات زیر سوال نرود.

فرماندار بویراحمد از رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی خواست تا با اطلاع‌رسانی مناسب مردم را نسبت به اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن آگاه کنند.

در ادامه این جلسه سید کرامت‌الله فرج‌زاده با تاکید بر حساسیت اجرای طرح نفوس مسکن و نقش آمار جمعیتی در شاخص‌های برنامه‌ریزی اذعان کرد: باید شرایط لازم برای آمارگیران فراهم شود تا با فراغ آسوده به وظیفه خود عمل کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه مهمترین شاخص توزیع اعتبارات آمار جمعیتی بوده انتظار می‌رود جدا از پشتیبانی بر سلامت آمارگیران و احساس مسئولیت آن‌ها تاکید شود.

فرج‌زاده تصریح کرد: باید بر عملکرد آمارگیران نظارت لازم صورت گیرد تا آمار نزدیک به واقعیت ارائه شود.

ارسال نظرات