خبرهای داغ:
ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان و سرهنگ خزایی فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی با تعدادی از روحانیون شهرستان ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۷۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با روحانیون ثلاث باباجانی اظهار داشت : روحانیون شهرستان همیشه همراه و یاور نظام و انقلاب بوده و هستند و کارنامه و عملکرد روحانیون ثلاث باباجانی را می توان در دوران دفاع مقدس جستجو کرد.
 
ماموستا شیخی افزود :روحانیون ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در جبهه های جنگ حضور یافتند و از نظام و انقلاب دفاع کردند . وی در ادامه بیان داشت : علما و روحانیون ثلاث باباجانی بعد از دوران دفاع مقدس نیز در همه مقاطع حساس همراه و یاور نظام و انقلاب بوده و هستند.
 
امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان اظهار داشت : مهمترین نقطه قوت روحانیون ثلاث باباجانی تقویت وحدت در بین آحاد جامعه بخصوص شیعه و سنی است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی نیز روحانیون و علما شهرستان ثلاث باباجانی را همراه و یاور نظام و انقلاب دانست و روحانیون شهرستان در واقع اولین سنگر معنوی و فرهنگی در برابر همجمه های دشمنان نظام و انقلاب و اسلام هستند و تلاش و کوشش روحانیون ثلاث باباجانی در جهت ایجاد وحدت به معنای واقعی را ستود . سرهنگ خزایی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین نیاز جامعه حفظ وحدت است از روحانیون و علما خواست جلوی هر گونه سواستفاده را از بیگانگان بگیرند .
ارسال نظرات