درخشش محيط بان پارس آبادی در کشور

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت:یکی از محیط بانان شهرستان امسال از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور بعنوان محیط بان نمونه استان اردبیل انتخاب شد
کد خبر: ۸۷۳۲۱۰۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

"هاشم میرزانژاد" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز اظهار کرد:محیط بانان شهرستان پارس آباد با انجام ماموريتهای گشت و کنترل مداوم و شبانه روزی در سنوات گذشته و امسال کارنامه عملکردی بسیار خوبی را در زمینه شناسايی منابع آلاينده و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز و بی رویه در سطح استان و کشور از خود نشان دادند.

وی افزود؛ در این راستا "جعفر صیامی" یکی از محیط بانان بسیار فعال در عرصه حفظ و حراست از ارزشهای زیست محیطی امسال از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور بعنوان محیط بان نمونه استان اردبیل انتخاب شد.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد کسب این عنوان برتر در استان را حاکی از تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکاران و بویژه صیامی در ماموریت های گشت و کنترل و جلوگیری از صید و شکار غیرمجاز و بی رویه و سایر ماموریتهای محوله دانست.

میرزانژاد افزود:سازمان حفاظت محيط زيست ضمن اعزام به مشهد مقدس طی مراسمی به همراه ساير محيط بانان نمونه كشور از وی قدردانی کرد.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد می گوید:حفاظت از گونه های حیات وحش وظیفه مهم و اصلی محیط بانان زحمت کش و ایثارگر است و حفاظت محیط زیست باید جلوی تخریب محیط زیست، آلودگی و ازبین بردن گونه های مختلف حیات وحش را بگیرد كه اين وظيفه سنگين بر دوش محيط بانان قرار دارد.

 
 
ارسال نظرات