رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش اصلاندوز از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "سیدعباس مینایی" در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت، راز ماندگاری و ثبات انقلاب را اتحاد و همبستگی مردم و دلبستگی آنان به اهداف و آرمان های انقلاب، امام راحل و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب دانست و گفت:پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش ها و دستاوردهاي نظام و عملکرد دولت تدبیر و امید است.

وی دولت تدبیر و امید را دولت علمی و قهرمان سیاستهای بین المللی و اقتصادی دانست و افزود:هفته دولت یادآور و گرامیداشت از دولت مکتبی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است که در راه انقلاب و خدمت رسانی به مردم مخلصانه تلاش و همت کردند.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به این که باید واقعیت ها به صورت شفاف برای مردم بازگو شود و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های دولت با صراحت و صداقت اطلاع رسانی شود، افزود:دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی و عظرافشانی مزار شهدا،افتتاح چندین پروژه با حضور فرماندار پارس آباد، برگزاری نشست با نخبگان ،دهیاران و فرهنگیان،تقدیر از کارمندان نمونه ادارات و برپایی نمایشگاه کتاب از مهم ترین برنامه های امسال درهفته دولت بوده است.

وی افتتاح گازرسانی به روستاهای مسیر عمران آباد ،کلنگ زنی آبرسانی به قشلاق اژدر بیگلو را از مهمترین پروژه های مهم در هفته دولت عنوان کرد و از مسئولان ادارات و نهادها خواست در برنامه های این هفته حضور منسجم داشته باشند.

مینایی گزارشی از اعتبارات تخصیصی برای پروژه های عمرانی و خدماتی در بخش اصلاندوز ارائه کرد و گفت:گزارش اقدامات و عملكرد دولت به مردم و حضور در بین مردم موجب همدلی و همزبانی و افزايش مشاركت مردم می شود.

وی از اجراي بيش از 30 عنوان برنامه هفته دولت در اصلاندوز خبر داد و گفت:همه دستگاهها و مسئولان ادارات موظف هستند عملكرد دولت را به طور شفاف و دقيق به طرق مختلف از جمله رسانه ها به اطلاع مردم برسانند و هفته دولت بهترين فرصت براي تبيين كارآمدي نظام در همه بخشهاست.

بخشدار اصلاندوز همچنین از آغاز سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهرماه امسال خبر داد و گفت:با توجه به نیاز اساسی به آمار جمعیتی درست جهت برنامه‌ریزی، لازم است در سرشماری نفوس و مسکن آمار دقیق و واقعی بدست آید.

در اين جلسه اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت اصلاندوز به بيان ديدگاهها و نظرات خود پرداختند و به منظور برگزاری هر چه باشكوهتر هفته دولت تصميماتی گرفته شد.

 
 
 

ارسال نظرات