فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران:

اصلی ترین وظیفه پایگاه های بسیج اعتلای فرهنگ انقلابی است

علی نصیری فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: اصلی ترین وظیفه پایگاه های بسیج اعتلای فرهنگ انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۲۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سردار علی نصیری ضمن بیان این مطلب در خصوص برگزاری اولین جشنواره برترین های مساجد به خبرنگار ما گفت: به برکت حضور وفعالیت برادران بسیجی امروز شاهد برگزاری جشنواره برترین های مساجد به نحو مطلوبی در سراسر کشور و همچنین در استان تهران هستیم.

وی با بیان اینکه هدف این جشنواره تجلیل از ارکان فعال در شکوفایی بسیج و مساجد است افزود: آن چیزی که این عزیزان را در این عرصه قرار داده عشق به همه پاکی ها اعتلای اعتقادی خودشان است و وظیفه ماست تا در چنین برنامه هایی به طور سمبولیک از بسیجیان و ارکان فعال در مساجد تجلیل کنیم.

سردار نصیری بسیج را مولود مسجد دانست و خاطر نشان کرد: بنا به فرمایشات رهبری محور مسجد باید اعتلای فرهنگی جامعه باشد و ما باید این دستور را به عنوان یک نقشه راه و مبنای حرکتمان قرار دهیم.

وی به اصلی ترین کار پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: اعتلای فرهنگ انقلابی مهمترین وظیفه پایگاه های بسیج است که در قالب برنامه  های فرهنگی دفاعی و سازندگی بروز و ظهور می کند.

فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران به برنامه های آتی خود در زمینه بسیج مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ما این است که پایگاه های بسیج باید در درون مسجد فعال تر و تقویت بشوند در این راستا در یکی دوسال گذشته ارتباط و نشست هایی را با امور مساجد داشته ایم.

 انتهای پیام/گ

ارسال نظرات
آخرین اخبار