قول معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن به بازنشستگان:
محمد رضا نصرت نظامی گفت: طی روزهای اخیر با صندوق مذکور در حال مذاکره بوده تا این مزایا، زودتر از حقوق شهریورماه و طی یک سندجداگانه در وجه ذینفعان آن پرداخت شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۴۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن از موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تامین اعتبار و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری برای پرداخت مزایای بازنشستگان و مستمری بگیران شاغل در راه آهن خبر داد.

محمدرضا نصرت نظامی، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با درک صحیح از فلسفه وجودی شرکت راه آهن و فعالیت های آن در توسعه و پیشرفت فضای اقتصادی و اجتماعی کشور،به صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک صندوق حمایتی کارکنان ابلاغ کرد تا همچون گذشته  نسبت به  پرداخت حق عایله مندی، اولاد و سایر مزایای مشابه  کارکنان رسمی و پیمانی بازنشسته راه آهن، اقدامات لازم را انجام دهد.

نصرت نظامی  افزود: صندوق بازنشستگی  کشوری  با دریافت  این ابلاغیه  نسبت به  پرداخت تمامی  مزایای فوق از ابتدای سالجاری  و به صورت یکجا در وجه بازنشستگان  و مستمری بگیران راه آهن اقدام کرده است.

معاون توسعه  مدیریت و منابع  راه آهن، اذعان داشت که طی روزهای اخیر با صندوق مذکور در حال مذاکره بوده تا این مزایا، زودتر از حقوق شهریورماه و طی یک سند جداگانه در وجه  ذینفعان آن پرداخت شود.

وی گفت: شرکت راه آهن ،همچون بسیاری از دستگاههای دولتی، فاقد صندوق حمایتی مستقل برای کارکنان بازنشسته خود بوده و کارکنان این شرکت پس از بازنشستگی، با توجه به نوع استخدامی  خود تحت حمایت  صندوق های سازمان بازنشستگی  کشوری یا سازمان تامین اجتماعی  قرار می گیرند.

نصرت نظامی، اضافه کرد: این بدان مفهوم است که بازنشستگان از خدمت این دستگاهها برای دریافت حقوق و مزایای بازنشستگی خود نباید نگران  وضعیت اقتصادی دستگاهی  باشند که در آن 30 سال خدمت کرده اند چرا که این دلیلی محکم برای  تشکیل صندوق های  حمایتی مستقل از دستگاههای  اجرایی و بنگاههای اقتصادی است.

ارسال نظرات