واکنش لاریجانی به اظهارات یک عضو دولت
لاریجانی با اشاره مسائل مطرح شده در روزهای اخیر در مورد پایگاه هوایی همدان اظهار داشت: ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری نداده‌ایم و حضور هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی همدان امر موقتی برای سوخت گیری بود.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۷۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس 2 شهریور 1395 با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع درباره مجلس گفت: لازم است به وزیر دفاع این تذکر را بدهم که درباره مجلس درست حرف نزده و باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.

وی افزود: امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید کردند که مجلس در رأس امور است و بنابراین در نظام باید هم در بیان مطالبات و هم در اجرا به این موضوع توجه داشت. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لذا از همه دوستان می‌خواهیم که به این ساختار نظام و درجات نظام توجه کافی داشته باشند. 

لاریجانی با اشاره مسائل مطرح شده در روزهای اخیر در مورد پایگاه هوایی همدان اظهار داشت: ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری نداده‌ایم و حضور هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی همدان امر موقتی برای سوخت گیری بود و به همین دلیل انجام این کار به اجازه از مجلس نیازی نداشت چون طبق قانون اساسی این کار ممنوع است و نظام همین کار را نکرده است. 

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به رئیس جمهور و هیات وزیران و همه کارکنان دولت گفت: یاد شهدای بزرگوار رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت را گرامی می‌داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر رجایی و باهنر را با سوابق مبارزاتی ارزنده‌ای که داشتند و روحیه وارستگی و شیفتگی به خدمت الگوی بسیار مناسبی برای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بودند و هستند و امرو زهم باید به این ساختار در مدیریت کشور توجه بیشتر کرد. 

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: برای این دو شهید گرانقدر آرزوی علو درجات را داریم و به خانواده‌های محترم آنان عرض ارادت داریم و به همه خدمتگزاران در دولت به ویژه فرهنگیان ارزوی توفیق داریم.

ارسال نظرات