اقشار زحمتكش و فقير جامعه قربانيان اصلي در افزايش قيمت ها هستند كه با درآمد اندك خود قدرت خريد آنان پايين امده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۹۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هر روز ، شاهد افزايش قيمت انواع كالاها و مايحتاج مردم هستيم ، كالاهايي كه قرار بود پس از برجام سير نزولي را داشته باشند اما هر روز سير صعودي خود را طي مي كنند.




وعده 100 روزه رئيس جمهور براي بهبود وضعيت معيشتي مردم هم اكنون هزار روزه شده و دردي از هزار مشكل مردم جامعه را دوا نكرد.



افزايش قيمت اجناس و كالاها ، مواد غذايي و خوراكي قدرت خريد را كاهش داده و توان خريد را از مردم سلب كرده است.



افزايش قيمت لبنيات، حبوبات، ميوه جات و بسياري از كالاهاي ديگر توسط دولت در اول امسال اولين اقدام و عمل آنان در سال جاري در راستاي تحقق شعار سال است.



اقشار زحمتكش و فقير جامعه قربانيان اصلي در اين تورم و افزايش قيمت ها هستند كه با درآمد اندك خود قدرت خريد آنان پايين امده است.



مرتفع نمودن مشكلات اقتصادي مردم با وعده صد روزه اكنون از هزار روز نيز گذشته و خبري از بهبود معيشت آنان در جامعه لمس نمي شود.



با تكرار وعده هاي ارزاني دولت يازدهم در اين صورت، تنها تحت فشار بودن قشر زحمتكش جامعه را ديديم.



قبل از توافق برجام تنها دليل اصلي تورم در جامعه را وجود تحريم ها مي خواندند ولي اكنون در اين شرايط كه دولتمردان توانستند تحريم ها را لغو كنند؛ اما افزايش نرخ تصاعدي قيمت ها در بازار را بيش از گذشته مي بينيم.



بازارهاي پاوه را كه نگاه مي كنيم هر مغازه داري انتظار فروش اجناس خود را دارد كه با نااميدي روز را تمام مي كند و افزايش اين قيمت ها براي مردم،نيز موجب نگراني آنان، جهت چرخاندن وضعيت معيشتي شده است.



با نگاهي به وعده هاي دولت در ارزاني كالاها از يك طرف و نبود نقدينگي و گراني اجناس نيز از طرف ديگر مسير بي بازگشت گراني اجناس را مي توان متصور شد.



مسئولان بايد به توده هاي زحمتكش جامعه كه هنوز هم منتظر بهبود معيشت اقتصادي خود با عملكرد دولت هستند توجه داشته باشند.
 پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي،
ارسال نظرات