خبرهای داغ:
استاندار قم مطرح کرد

تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد قبل از دهه فجر

استاندار قم گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد مشکلاتی برای مردم به دنبال داشته به همین علت مجموعه استانداری و شهرداری تلاش می‌کنند تا با یاری‌ رساندن به پیمانکار، این تقاطع را قبل از دهه فجر به پایان برسانند.
کد خبر: ۸۷۳۲۲۳۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد قبل از دهه فجر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 13 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی و سه هزار میلیارد سرمایه‌گذاری داخلی در استان قم انجام شده است، اظهار کرد: ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری به صورت ویژه مورد توجه مسؤولان استانی قرار می‌گیرد.

وی تکمیل تونل غدیر را نیازمند تملک و فرصت زمانی دانست و اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد باید در اردیبهشت سال گذشته به پایان می‌رسید اما این وعده عملیاتی نشده و مشکلاتی برای مردم به دنبال داشته به همین علت مجموعه استانداری و شهرداری تلاش می‌کنند تا با یاری‌رساندن به پیمانکار، این تقاطع را قبل از  دهه فجر به پایان برسانند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مشکل پرداخت نشدن حقوق کارگران معدن منگنز درحال پیگیری است، اظهار کرد: رای دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف پلمب واحدهای صنفی بدون مجوز سبب نارضایتی واحدهای دارای مجوز و افزایش فرار مالیاتی می‌شود به همین علت اقدامات لازم برای آغاز مجدد پلمب واحدهای صنفی بدون مجوز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استان قم در طرح تحول سلامت به شیوه مطلوب عملکرد کرده است، گفت: در این طرح 130 پایگاه سلامت و 40 مرکز در استان قم ایجاد شده‌اند که مردم می‌توانند از این مراکز استفاده لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار