سید مرتضی حسینی در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: رئیس جمهور مشکل ممکلت را رها کرده و به فکر حاشیه سازی است و چون فکر می‎کند رای را از دیگراندیشان و روشنفکران کسب کرده، از این رو باید نظر آنها را جلب کند.
کد خبر: ۸۷۳۲۲۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور در واکنش به لغو کنسرت در مشهد تصریح کرد: آقای روحانی می‎خواهد با این اظهارات، دل دگراندیشان و روشنفکران را به دست بیاورد؛ یعنی بگوید من مقابل آن کاری که علما و ائمه جماعات مخالفت دارند می‎ایستم و نمی‎گذارم خواسته آنها برآورده شود!

حسینی در ادامه با بیان اینکه همه کنسرت‎ها برگزار می‎شود به استثاء مشهد مقدس که به احترام امام رضا (علیه السلام) گفته شده که کنسرت‎ برگزار نشود بیان کرد: آیا مشکل مملکت لغو برگزاری یک درصد از کنسرت‎هاست؟

وی تاکید کرد: مشکل مملکت لغو یک درصد از کنسرت‎ها نیست، بلکه مشکل مملکت بیکاری، فساد اداری،مشکلات اجتماعی جامعه از جمله طلاق است و این سوال مطرح است که مثلا آیا این کنسرت‎ها از طلاق جلوگیری می‎کند؟!

نماینده سابق مجلس در خصوص چرایی این نوع اظهارات رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور مشکل ممکلت را رها کرده و به فکر حاشیه سازی است و چون فکر می‎کند رای را از دگراندیشان و روشنفکران کسب کرده، از این رو باید نظر آنها را جلب کند لذا خود را آماده کرده تا این گونه اظهارات را بیان کند.

حسینی خاطرنشان کرد: وقتی آیت الله علم الهدی به عنوان امام جماعت مشهد بیان کرده که کنسرت در مشهد به احترام امام رضا (علیه السلام) برگزار نشود، آقای روحانی نباید در این مسئله دخالت کند؛ این گونه اظهارت رئیس جمهور به ضرر خود او تمام خواهد شد، چراکه نباید با روحانیت و علما این گونه صحبت کرد.

نماینده سابق مجلس در خاتمه با اشاره به اینکه رئیس جمهور بیان می‎کند با بعضی از روحانیون تقابل دارد که مقابل دولت قرار گرفته‎اند عنوان کرد: البته شاید با برخی مراجع معظم تقلید نیز تقابل دارد و در این راستا از مراجعی که آقای روحانی آنها را قبول دارد باید سوال کند که آیا این نوع کنسرت‎ها را قبول دارند؟
ارسال نظرات