فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی فریمان گفت: 100 دانش آموز بسیجی در مدارس مختلف شهر و روستا از تاریخ ۲۳ تیر تا ۷ شهریور در عرصه عمراني به فعاليت مي‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۳۲۲۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، تابستان امسال به مانند ادوار گذشته طرح هجرت بسیج سازندگی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان هم اکنون توسط دانش آموزان دختر و پسر بسیجی شهرستان فریمان در حال اجرا می باشد.

محمدباقر رفیعی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان فریمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این طرح به همت بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش امسال تحت عنوان «اردوهای جهادی طرح هجرت۳» از تاریخ ۲۳ تیر لغایت ۷ شهریور با حضور بیش از ۱۰۰دانش آموز بسیجی در مدارس مختلف شهر و روستا در حال اجرا است.

رفیعی هدف از اجرای این طرح را بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس عنوان کرد و افزود: این خود باعث پر شدن مفید اوقات فراغت، آشنایی با کاردسته جمعی و گروهی، کمک به هم نوع و خودسازی برای دانش اموزان می شود.

وی همچنین رنگ آمیزی در و پنجره، میز و صندلی، زمین ورزشی، دیوارنویسی، ساخت آبخوری، لوله کشی و آبرسانی، همکاری در احداث گلخانه برای مدرسه را از جمله اقدامات این دانش آموزان جهادگر بسیجی عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح همچنین شامل اردوهای تفریحی و حضور در کلاسهای فرهنگی ازجمله حلقه صالحین و مشاوره های علمی مذهبی و می باشد.

شایان ذکر است؛ این طرح در مدارس مختلف فریمان از جمله خوارزمی، شهید مطهری، شهید شبگرد، آیت الله خامنه ای، شهید جعفری و همچنین در روستاهایی مانند سعدآباد و چهاربست صورت می گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها