پس از وزیر ارتباطات و وزیر کشور نوبت به وزیر ارشاد رسیده است تا با حضور در اردبیل به عنوان نماینده دولت برخی از پروژه های استان اردبیل را در هفته دولت افتتاح کند.
کد خبر: ۸۷۳۲۲۹۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، این روزها در آستانه انتخابات و همچنین هفته دولت فرصت مناسبی است تا دولتمردان عملکرد سه ساله خود را مورد ارزیابی قرار داده و رزومه ای از این عملکرد را در اختیار مردم قرار دهند.

اما با استناد به شواهد و قرائن و آنطور که مشخص است انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو است اصلی ترین اهداف سفر های وزرای دولت به استان اردبیل است که بیشتر به کارنالهای تبلیغاتی شبیه است.

در این میان نباید هیچ گله مندی صورت گیرد؛ چرا که هر دولتی موظف است نسبت به ارائه عملکرد خود تبلیغاتی را انجام دهد تا حقی از عملکردشان ضایع نشود.

ولی در این میان مطالبه حق به جانب مردم هم است که نسبت به خدمات ارائه شده از سوی دولت کنش یا واکنشی نشان داده شود؛ چرا که هم دولت و هم مردم مطالبه ای را در خصوص اعتماد زایی و خدمات رسانی بصورت تبادلی انجام می دهند.

پروژه های بسیاری در سطح استان اردبیل وجود دارد که مطالبات مردمی را موجب می شود و دولت هم موظف است نسبت به نکمیل و بهره برداری از آنها اعتماد زایی را در بین مردم احیا کند و در مقابل مردم هم بنا بر وظیفه شرعی خود بایستی در قبال خدمات بی منت دولتمردان آنها را در رسیدن به قله پیشرفت و توسعه همراهی کنند.

اما در سطح استان اکثریت پروژه های مردمی و ملی که توسعه استانی را رقم خواهد زد، در رکود به سر می برند و الان که کمتر از یک سال به موعد مقرر دولت و انتخابات ریاست جمهوری باقی ماند است هنوز در گیرودار جذب بخش خصوصی یا اعتبارات لازم برای تکمیل و یا تحویل به فایناس چین می باشند؛ در حالی که به اکثر این پروژه ها در سال 95 که بیش از 5 ماه گذشته است هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده است.

پروژه های ملی راه آهن اردبیل - میانه، پایاب سد گیوی، سد بفراجرد و ... که نیازمند مساعدت بیش از پیش مسئولین امر است.

ارسال نظرات