معاونت اموربهداشتی شبکه بهداشت و درمان گرمی منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر جاویدزاده، رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان (گرمی)امیر قاسمیان بعنوان سرپرست معاون اموربهداشتی و رئیس مرکز بهداشت منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۰۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، طی حکمی از سوی دکتر علی جاویدزاده رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان مغان (گرمی) امیر قاسمیان بعنوان سرپرست معاون اموربهداشتی و رئیس مرکز بهداشت منصوب شد.

جاویدزاده؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی در آیین معارفه گفت: بحث بهداشت و سلامت امروز بعنوان یک نیاز عمومی جامعه تبدیل شده و مردم از شبکه بهداشت و درمان خواستار ارائه خدمات بهتر و شایسته است.

دکتر جاویدزاده سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) را از مهمترین طرح اجرایی وزرات بهداشت عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه که در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های تحول نظام سلامت اجرا می‌شود، تمام اطلاعات مربوط به خانوارها، نوع خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز در مراکز و پایگاه‌های سلامت جامعه و خانه‌های بهداشت در این سامانه وارد و ثبت می‌شود.

وی افزود: با اجرای دقیق و شایسته این طرح افزایش خدمات بهینه خانوارها در پایگاههای سلامت و خانه های بهداشتی را شاهد باشیم.

سرپرست جدید معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان هم خدمت به اهالی در حوزه بهداشت را افتخار آمیز و در عین حال مسئولیتی سنگین به جهت سرکارداشتن با مقوله سلامت انسانها عنوان کرد و از اعتماد مدیریت شبکه بهداشت و درمان در تحول نمودن این مسئولیت قدردانی کرد.

لازم به یادآوریست که امیرقاسمیان پیش از این نیز به این سمت منصوب شده بودند که بنابه ماموریتهای این اداره پس از ماهها خدمت در این پست اخیرا به سمت معاونت آموزشی دانشکده پرستاری مغان منصوب شده بود.



ارسال نظرات
آخرین اخبار